Forside > Indberetning > Support til indberetning

Support til indberetning mv.

Oplever du tekniske problemer, eller har du brug for hjælp til et system eller en indberetning, kan du kontakte Socialstyrelsens support. Supporten kan ikke svare på faglige spørgsmål, men kan hjælpe med brugen af selve systemet.

Driftsmeddelelser:  

Grundet vedligeholdelse kan der i weekenden 25.-26. maj 2019 samt i løbet af mandagen være driftsforstyrrelser på flere af vores systemer.

 

Grundet seminar har supporten lukket mandag d. 27. maj 2019

Vi supporterer følgende systemer og indberetninger:

  • Børnehuse
  • De Utrolige År
  • FKO – Sprogvurdering 
  • FKO – Temperaturmåling
  • Fritvalgsblanketten
  • Fritvalgsdatabasen
  • Lovende praksis - support til Måleredskab i Excel
  • MultifunC/MultiReg
  • NNTV/Videoportal 
  • PMTO
  • Projectflow
  • TAS/Tilskudsportalen (support til login) 
  • Tilbudsportalen
  • Tilbudsportalens indberetning
  • Ventelistelukning
  • VIAS
  • VISODEK
  • YLS/CMI

Oplever du tekniske problemer, eller har du brug for hjælp til at bruge systemet eller indberetningen, kan du kontakte os på support@socialstyrelsen.dk eller tlf.: 72 42 37 59.  

Telefontider:

Mandag, tirsdag, torsdag, fredag:  9-11 og igen 12-14

Onsdag: 9-12

Sidst opdateret 24/05 2019