Gå til indhold
Forside > Indberetning > Support til indberetning

Support til indberetning mv.

Oplever du tekniske problemer, eller har du brug for hjælp til et system eller en indberetning, kan du kontakte Socialstyrelsens support. Supporten kan ikke svare på faglige spørgsmål, men kan hjælpe med brugen af selve systemet.

Driftsmeddelelser:

VIAS har fået ændret loginadressen, så du nu skal tilgå systemet via: vias.socialstyrelsen.dk

Tilbudsportalen er ikke længere supporteret af Socialstyrelsen, efter systemet er overgået til den nye version per d. 11/6 2019.

For at få hjælp til Tilbudsportalen kontaktes Erhvervsstyrelsen på et af følgende:

Mail: support@tilbudsportalen.dk
Tlf: 72 20 00 35

Vi supporterer følgende systemer og indberetninger:

  • Børnehuse
  • Fritvalgsblanketten
  • Fritvalgsdatabasen
  • Lovende praksis - support til Måleredskab i Excel
  • NNTV/Videoportal 
  • TAS/Tilskudsportalen (support til login) 
  • Ventelistelukning
  • VIAS
  • VISODEK
  • YLS/CMI

Oplever du tekniske problemer, eller har du brug for hjælp til at bruge systemet eller indberetningen, kan du kontakte os på support@socialstyrelsen.dk eller tlf.: 72 42 37 59.  

Husk du ikke må sende fortrolige eller følsomme personoplysninger over mail, det vil sige ingen cpr numre, adgangskoder til systemer eller lignende.

Telefontider:

Mandag, tirsdag, torsdag, fredag:  9-11 og igen 12-14

Onsdag: 9-12

Sidst opdateret 01/12 2020