Forside > Indberetning > Support til indberetning

Support til indberetning mv.

Oplever du tekniske problemer, eller har du brug for hjælp til et system eller en indberetning, kan du kontakte Socialstyrelsens support. Supporten kan ikke svare på faglige spørgsmål, men kan hjælpe med brugen af selve systemet.

Driftsmeddelelse: Alle systemer kører planmæssigt.

Der har igennem noget tid været sporadiske problemer med at trække rapporter i FKO Sprogvurdering, dette ser nu ud til at gælde alle rapporter.

Der arbejdes på en løsning på problemet.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Der er generelle problemer med at logge ind med medarbejder nem-ID i alle systemer.

Vi supporterer følgende systemer og indberetninger:

  • Børnehuse
  • De Utrolige År
  • FKO – Sprogvurdering 
  • FKO – Temperaturmåling
  • Fritvalgsblanketten
  • Fritvalgsdatabasen
  • Lovende praksis - support til Måleredskab i Excel
  • MultifunC/MultiReg
  • NNTV/Videoportal 
  • PMTO
  • Projectflow
  • TAS/Tilskudsportalen (support til login) 
  • Tilbudsportalen
  • Tilbudsportalens indberetning
  • Ventelistelukning
  • VIAS
  • VISODEK
  • YLS/CMI


Oplever du tekniske problemer, eller har du brug for hjælp til at bruge systemet eller indberetningen, kan du kontakte os på  eller tlf.: 72 42 37 59.  

Telefontider:

Mandag, tirsdag, torsdag, fredag:  9-11 og igen 12-14

Onsdag: 9-12

Sidst opdateret 21/01 2019