Gå til indhold
Forside > Puljer og tilskud > Tilskudsportal > Indsendelse af tilkendegivelsesblanket

Indsendelse af tilkendegivelsesblanket

Har du fået tildelt et nyt tilskud, skal du sende en tilkendegivelsesblanket til Socialstyrelsen, hvormed du bekræfter, at du ønsker at modtage tilskuddet. Tilkendegivelsesblanketten erstatter den udbetalingsblanket, du som tilskudsmodtager hidtil har skulle indsende forud for udbetaling af tilskud fra Socialstyrelsen.

For fremadrettet at få udbetalt tilskud skal du udfylde Socialstyrelsens tilkendegivelsesblanket og indsende den til tilskudsforvaltning@socialstyrelsen.dk.

For hurtigere udbetaling bedes tilkendegivelsesblanket indsendt hurtigst muligt.

Tilkendegivelsesblanket

Udbetaling sker fremover kun til NemKonto tilknyttet organisationens CVR-nummer. Læs mere på Socialstyrelsens hjemmeside: www.socialstyrelsen.dk/puljer-og-tilskud/tilskudsportal-1

Du kan læse mere om NemKonto på www.nemkonto.dk

Har du spørgsmål, kontakt tilskudsforvaltning@socialstyrelsen.dk.

Sidst opdateret 29/03 2022