Support til indberetning mv.

Oplever du tekniske problemer, eller har du brug for hjælp til et system eller en indberetning, kan du kontakte Socialstyrelsens support. Supporten kan ikke svare på faglige spørgsmål, men kan hjælpe med brugen af selve systemet.

Driftsmeddelelse: Vi oplever desværre tekniske problemer med rapporter i FKO. Vi arbejder på højtryk for at løse problemet.

Vi supporterer følgende systemer og indberetninger:


• Børnehuse
• De Utrolige År
• FKO – Sprogvurdering
• FKO – Temperaturmåling
• Fritvalgsblanketten
• Fritvalgsdatabasen

• MultifunC/MultiReg
• NNTV/Videoportal 
• PALS
• PALS Elevtrivsel
• PMTO
• Projectflow
• Stofmisbrugsdatabasen 
• TAS/Tilskudsportalen (support til login) 
• Tilbudsportalen
• Tilbudsportalens indberetning
• Ventelistelukning
• VIAS
• VISODEK
• YLS/CMI

 

 Oplever du tekniske problemer, eller har du brug for hjælp til at bruge systemet eller indberetningen, kan du kontakte os på eller tlf.: 72 42 37 59.  Telefonen er åben alle hverdage fra kl. 8.30-11.30 og igen fra kl. 12- 14.

Sidst opdateret 28/11 2016