VIAS (VISOs Administrative System)

VIAS er et styrings- og dokumentationsredskab i sagsforløbet i VISO.

VIAS anvendes til den administrative del af arbejdet med VISO-forløb. I VIAS kan du, som leverandør, bl.a.:

  • læse sagens akter og acceptere at levere rådgivning og/eller udredning
  • journalisere sagsakter
  • udarbejde og få godkendt budget og leverancebeskrivelse
  • logge dit forbrug, som baggrund for betaling for ydelser.

Log på VIAS

Hent manualer og vejledninger til VIAS

Få adgang til VIAS

For at få adgang til VIAS, skal du selv oprette dig som bruger i VIAS og uploade udfyldt specialist-CV.

Vejledning til oprettelse af adgang til VIAS for leverandører (pdf)

Vejledning til at finde RID (pdf)

Mail til VISOs leverandørteam: 

VIAS-supporten

Har du problemer med adgangen til VIAS eller på anden måde spørgsmål, kan du kontakte VIAS-supporten på telefon 72 42 37 59 eller  

Sidst opdateret 23/03 2020