Gå til indhold
Forside > VISO > Til VISO-leverandører > Nyheder > Nyheder 2020 > Hold kontaktoplysninger ajour

Hold jeres kontaktoplysninger ajour

Læs hvorfor det er vigtigt at holde kontaktoplysninger ajour

VISO har brug for altid at kunne komme hurtigt i kontakt med den rette medarbejder i jeres organisation angående VISO-forløbene. Derfor er det – som tidligere skrevet –  jeres opgave at holde kontaktpersonernes og specialisternes kontaktoplysninger opdateret i VIAS.

Det er med den seneste opdatering af VIAS blevet endnu mere aktuelt. Det skyldes, at I, for at blive tildelt nye opgaver i VIAS, SKAL have angivet en standardspecialist og kontaktperson pr. delaftale. Dette gøres under "Mine oplysninger". I de tilfælde, hvor I som leverandør har flere delkontrakter med VISO, skal der angives én kontaktperson og én standardspecialist pr. delkontrakt. Kontaktpersonen modtager en mail, hver gang VISO rekvirerer en ny leverance hos leverandøren. Kontaktpersonen behøver ikke være oprettet som bruger i VIAS og kan fx være en leder, der ikke sidder med konkrete VIAS-opgaver. Standardspecialisten er en bruger hos leverandøren, der er oprettet i VIAS. Standardspecialisten modtager automatisk en advis i VIAS, når der er rekvireret en ny leverance hos leverandøren. Standardspecialisten kommer automatisk til at stå som specialist i kontaktlisten på leverancen.

Alle specialister har som udgangspunkt mulighed for at rette ovenstående oplysninger, men det anbefales, at det kun er én central medarbejder hos leverandøren, der får ansvar for at holde kontaktoplysningerne ajour.

Sidst opdateret 25/08 2020