Forside > VISO > Til VISO-leverandører > Kontaktpersonordning

Kontaktpersonordning

Formålet med kontaktpersonordningen er at skabe en tryg og tæt dialog mellem leverandører og VISO.

Kontaktpersonen fra de enkelte leverandører har ansvar for at videregive oplysninger og implementere nye tiltag fra VISO i sin organisation.

Kontaktpersonen kan være en leder eller en anden person, der har mulighed for at sikre implementering af f.eks. ændrede arbejdsgange. Det forudsættes, at kontaktpersonen har et aktuelt overblik over og indblik i VISO-arbejdet i egen organisation.

Kontaktperson hos leverandøren har følgende opgaver:

  • Varetager kommunikation med kontaktpersonen i VISOs centrale enhed
  • Er ansvarlig for leverandørens anvendelse af VIAS, herunder at sikre aktuel og korrekt registrering/logning af aktiviteter i rådgivningsforløbene.
  • Informerer VISOs centrale enhed om ændringer hos den pågældende leverandør (fx ændringer i specialistgruppen, ændring af kontaktperson mv.)
  • Formidler relevante informationer fra VISOs informationsmail til resten af specialistgruppen (fx ændringer i retningslinjer i VISO-arbejdet). 

Rollen som kontaktperson vedrører ikke:

  • Spørgsmål vedr. enkeltsager. Disse løses som hidtil mellem VISO-specialisten og VISO-konsulenten.
  • Tekniske spørgsmål vedr. brugen af VIAS. Disse løses som hidtil ved henvendelse til Supporten.
Sidst opdateret 07/11 2018