Kontakt VISO

Du kan kontakte VISO via henvendelsesskema, telefon eller e-mail. Kontakter du VISO for første gang, er det en fordel at ringe.

Telefon

Kontakter du VISO for første gang, er det en fordel at ringe og få en afklarende samtale med en VISO-konsulent. Når du ringer til VISO, vil en administrativ medarbejder stille dig videre til en konsulent inden for voksen- eller børn, unge- og specialundervisningsområdet.

Telefonnummer: 72 42 40 00
Åbningstid: Mandag til torsdag kl. 9-14.30 og fredag kl. 9-14.

Mail

Ønsker du at kontakte VISO via mail med generelle spørgsmål, kan du sende os en mail på . Vi gør opmærksom på, at denne mail ikke er en sikkermail. 

Henvendelsesskema

Ønsker du et rådgivningsforløb hos VISO, skal du sende os et henvendelsesskema. 

Fold alle teksterne ud eller ind

Henvendelsesskema for fagpersoner

Hent henvendelsesskema:

Du skal sende henvendelsesskemaet til VISOs sikre postkasse. Når du sender henvendelsesskemaet, skal du bruge dit medarbejdersignatur i NemId Erhverv

Alternativt kan du sende henvendelsesskemaet til sikkermail.viso@socialstyrelsen.dk

Henvendelsesskema for borgere

Hent henvendelsesskema:

Når du har udfyldt henvendelsesskemaet, skal du sende det til VISO via sikkermail. 

Har du ikke NemId kan du sende henvendelsesskemaet via formular.

Se guide til afsendelse af henvendelsesskema

Sidst opdateret 17/09 2018