Kontakt VISO

Du kan som fagperson eller borger kontakte VISO via telefon, mail eller henvendelsesskema. Kontakter du VISO for første gang, er det en fordel at ringe.

Hvis det er første gang, du har brug for rådgivning fra VISO, så anbefaler vi dig at ringe og få en afklarende samtale med en VISO-konsulent, der beskæftiger sig med enten voksen- eller børn-, unge- og specialundervisningsområdet.

Mail, hvis du har generelle spørgsmål til VISO

Ønsker du som fagperson eller borger at kontakte VISO med generelle spørgsmål, kan du sende os en mail på . Vi gør opmærksom på, at denne mail ikke er en sikkermail. 

Henvendelsesskema, hvis du ønsker et rådgivningsforløb

Ønsker du som fagperson eller borger et rådgivningsforløb hos VISO, skal du sende os et henvendelsesskema. 

Hent henvendelsesskema i nedenstående links.

Fold alle teksterne ud eller ind

Henvendelsesskema for fagpersoner

Du skal sende henvendelsesskemaet til VISOs sikre postkasse. Når du sender henvendelsesskemaet, skal du bruge din medarbejdersignatur i NemId Erhverv

Alternativt kan du sende henvendelsesskemaet til sikkermail.viso@socialstyrelsen.dk

Henvendelsesskema for borgere

Når du har udfyldt henvendelsesskemaet, skal du sende det til VISO via sikkermail (kræver NemId). 

Har du ikke NemId, kan du sende henvendelsesskemaet via denne formular.

Sidst opdateret 02/11 2018