Kontakt VISO

Du kan kontakte VISO via henvendelsesskema, telefon eller e-mail. Kontakter du VISO for første gang, er det en fordel at ringe.

Henvendelsesskema

Er du afklaret omkring din sag og har brugt VISO flere gange, kan du bruge henvendelsesskemaet uden at ringe først. Når VISO har modtaget din henvendelse, kontakter en VISO-konsulent dig snarest muligt. 

Hvis du henvender dig som borger


Henvendelsesskema til brug for borgere (doc)

Hvis du henvender dig som fagperson


Henvendelsesskema til fagpersoner (Rådgivning i enkeltsager) (doc)
Henvendelsesskema til fagpersoner (Rådgivning om grupper) (doc)

VISO stiller krav om godkendelse fra en leder, når der er ønske om at starte et VISO-forløb samt om ledelsesinvolvering i forløbet.

Du kan sende henvendelsesskemaet via e-mail:

eller til postadressen:

Socialstyrelsen
VISO
Edisonsvej 1
5000 Odense C

Online henvendelsesskema til fagpersoner

Henvendelsesskemaerne til fagpersoner findes som noget nyt også i elektronisk form. Hvis du har kommentarer til de nye henvendelsesskemaer, modtager vi dem gerne, da vi løbende arbejder på at udvikle og forbedre den elektroniske henvendelsesform.

Online henvendelsesskema til fagpersoner (enkeltsager og grupper)

Telefon

kontakter du VISO for første gang, er det en fordel at ringe og få en afklarende samtale med en VISO-konsulent.

Telefonnummer: 72 42 40 00
Åbningstid: Mandag til torsdag kl. 9-14.30 og fredag kl. 9-14.

E-mail

Du kan maile til VISO og komme i kontakt med en VISO-konsulent.

E-mail adresse:
Sikker post adresse:

Læs mere om sikker e-mail.

Sidst opdateret 20/10 2017