Forside > Puljer og tilskud > Kontakt > Ændringer til stamoplysninger

Ændringer til stamoplysninger

Her kan du læse, hvad du skal gøre som tilskudsmodtager, hvis du har ændringer til de stamoplysninger, som du tidligere har indsendt til Socialstyrelsen.

Er du tilskudsmodtager og har du nye stamoplysninger, skal du oplyse dette til Socialstyrelsen. Det drejer sig om:

  • Ændring af navn på tilskudsmodtager
  • Ændring af tilskudsansvarlig
  • Ændring af registrerings- og kontonummer
  • Ændring af adresse
  • Ændring af CVR-nummer
  • Ændring af p-nummer
  • Ændring af revisoroplysninger

For at gøre det, skal du udfylde Socialstyrelsens ændringsblanket og indsende den via formularen her på siden. Formularen åbner et vindue til e-Boks. Du skal bruge din organisations NemId til identifikation.

Vejledning til ændring af stamoplysninger for tilskudsmodtager

Blanket til ændring af stamoplysninger for tilskudsmodtager

Sådan vedhæfter du blanketten

Indsend ændringsblanket via e-Boks

Har din organisation ikke mulighed for at indsende blanketten via ovenstående link til e-Boks, kan blanketten i stedet fremsendes via sikkermail.

Anvendes denne mulighed, skal blanketten sendes fra en sikkermail i din organisation til Økonomis sikkermail (sikkermail.oekonomi@socialstyrelsen.dk).

Har du spørgsmål i forbindelse med din sag, bedes du kontakte regnskabsenheden i Økonomi (regnskab@socialstyrelsen.dk)

Sidst opdateret 05/06 2019