Ændringer til stamoplysninger
Er du tilskudsmodtager og har du nye stamoplysninger, skal du oplyse dette til Socialstyrelsen. Det drejer sig om:
- Ændring af navn på tilskudsmodtager
- Ændring af tilskudsansvarlig
- Ændring af registrerings- og kontonummer
- Ændring af adresse
- Ændring af CVR-nummer
- Ændring af p-nummer
- Ændring af revisoroplysninger
For at gøre det, skal du udfylde Socialstyrelsens ændringsblanket og indsende den via formularen her på siden. Formularen åbner et vindue til e-Boks. Du skal bruge din organisations NemId til identifikation.
Vejledning til ændring af stamoplysninger for tilskudsmodtager
Blanket til ændring af stamoplysninger for tilskudsmodtager
Indsend ændringsblanket via e-Boks
Har din organisation ikke mulighed for at indsende blanketten via ovenstående link til e-Boks, kan blanketten i stedet fremsendes via sikkermail.
Anvendes denne mulighed, skal blanketten sendes fra en sikkermail i din organisation til Økonomis sikkermail (sikkermail.oekonomi@socialstyrelsen.dk).
Har du spørgsmål i forbindelse med din sag, bedes du kontakte Regnskab i Økonomi (regnskab@socialstyrelsen.dk)