Gå til indhold

Kontakt

Socialstyrelsens Tilskudsadministration kan kontaktes på telefon og mail.

Du kan kontakte Socialstyrelsens Tilskudsadministration med dine spørgsmål, fx om

  • aktuelle og kommende ansøgningspuljer
  • din ansøgning
  • afgørelsen på din ansøgning
  • tekniske spørgsmål.

Ved spørgsmål kan du kontakte Socialstyrelsens Tilskudsadministration på telefon og mail.

Kontakt

Socialstyrelsen
Socialstyrelsens Tilskudsadministration
Edisonsvej 1
5000 Odense C


Telefon, Tilskudsadministration:  72 42 41 33
E-mail: 
Sikkermail: 

Telefonisk træffetid

Mandag - fredag kl. 10-13

Svartider på henvendelser

Den forventede svartid fra Socialstyrelsens Tilskudsadministration er op til 3 uger. Ved mere komplekse henvendelser kan svartiden være længere. Det anbefales at kontakte Tilskudsadministrationen så snart, du fx kan se, at dit projekt ændrer sig, eller du oplever behov for at forlænge projektperioden. Tilskudsadministrationen afgør så hurtigt som muligt, om din anmodning kan imødekommes.

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Udmeldingen af nye ansøgningspuljer annonceres altid i Socialstyrelsens nyhedsbrev. Her kan du også følge med i andre nyheder omkring puljer og tilskudsadministration - og naturligvis i styrelsens øvrige nyheder på socialområdet.

Tilmeld dig nyhedsbrevet her

Informationsmøder

Socialstyrelsens Tilskudsadministration afholder løbende informationsmøder om ansøgningspuljer. Her kan du typisk både møde medarbejdere, som arbejder med tilskudsadministration, og medarbejdere fra andre fagområder.

Informationsmøderne giver mulighed for at få et godt overblik over kravene til ansøgningspuljerne.

Informationsmøderne annonceres også i Socialstyrelsens nyhedsbrev.

Tilmeld dig nyhedsbrevet her

Sidst opdateret 30/09 2022