Kommunikation med Tilskudsforvaltning

Her kan du læse om, hvordan du kan sende dine oplysninger til os i forbindelse med din ansøgning eller dit tilskud. Du kan også se, hvordan du kan tjekke, om vi har modtaget dit kontonummer.

Tilskudsforvaltning modtager fremover dine oplysninger igennem bestemte kommunikationskanaler, når det drejer sig om en specifik tilskudssag, en allerede indsendt ansøgning og lignende.

Indsendelse af udbetalingsblanket

Har du fået tildelt et nyt tilskud, skal du indsende en udbetalingsblanket med stamoplysninger om din organisation og revisor.

Læs om indsendelse af udbetalingsblanket

Oplysning af kontonummer

Har du ændringer til det oplyste kontonummer på udbetalingsanmodningen, eller skal du indsende oplysninger om bekræftelse af kontonummer jf. brev fra Socialstyrelsen oktober 2018, kan du finde vejledning på siden 'Oplysning af kontornummer'.

Læs om oplysning af kontonummer

Modtagelse af kontonummer

Som tilskudsmodtager kan du tjekke i en særlig oversigt, om vi har modtaget dit kontonummer.

Se, om kontonummeret er modtaget

Indsendelse af øvrige dokumenter

Modtagere af driftstilskud

Skal du indsende regnskaber for driftstilskud, skal det gøres via e-Boks.

Læs om indsendelse af regnskaber

Øvrige dokumenter indsendes via

Modtagere af puljemidler

Har du nye oplysninger i din tilskudssag, fx bilag til din ansøgning, projektændringer, reviderede budgetter, regnskaber m.v., skal de relevante dokumenter indsendes via 'Mine tilskudssager' på Tilskudsportalen





Sidst opdateret 08/11 2018