Support til indberetning mv.

Oplever du tekniske problemer, eller har du brug for hjælp til et system eller en indberetning, kan du kontakte Socialstyrelsens support. Supporten kan ikke svare på faglige spørgsmål, men kan hjælpe med brugen af selve systemet.

Driftsmeddelelse: 

Grundet internt seminar har supporten lukket torsdag d. 22 februar fra kl. 11, samt hele dagen fredag d. 23. februar.

I er velkommen til at sende en e-mail til support@socialstyrelsen.dk og beskrive jeres problemstilling, så vil vi håndtere den hurtigst muligt, når vi møder ind mandag d. 26.


Vi supporterer følgende systemer og indberetninger:

  • Børnehuse
  • De Utrolige År
  • FKO – Sprogvurdering 
  • FKO – Temperaturmåling
  • Fritvalgsblanketten
  • Fritvalgsdatabasen
  • Lovende praksis - support til Måleredskab i Excel
  • MultifunC/MultiReg
  • NNTV/Videoportal 
  • PALS
  • PALS Elevtrivsel
  • PMTO
  • Projectflow
  • TAS/Tilskudsportalen (support til login) 
  • Tilbudsportalen
  • Tilbudsportalens indberetning
  • Ventelistelukning
  • VIAS
  • VISODEK
  • YLS/CM


Oplever du tekniske problemer, eller har du brug for hjælp til at bruge systemet eller indberetningen, kan du kontakte os på eller tlf.: 72 42 37 59.  Telefonen er åben alle hverdage fra kl. 8.30-11.30 og igen fra kl. 12- 14.

Sidst opdateret 20/02 2018