Support til indberetning mv.

Oplever du tekniske problemer, eller har du brug for hjælp til et system eller en indberetning, kan du kontakte Socialstyrelsens support. Supporten kan ikke svare på faglige spørgsmål, men kan hjælpe med brugen af selve systemet.

Vedrørende FKO Sprogvurdering:
Vi oplever fortsat problemer med udvalgte rapportbestillinger. Vores it-leverandører arbejder på at lokalisere, hvorfor nogle rapportbestillinger fejler. Vi håber på at kunne få en rettelse lagt på it-systemet i løbet af uge 8, som skal eliminere fejl af typen ”Ingen data for de angivne parametre”.

Opdateret status: Vi er desværre ikke helt i mål med fejlrettelsen, men forventer problemet vil være løst i uge 9. 



Vi supporterer følgende systemer og indberetninger:


• Børnehuse
• De Utrolige År
• FKO – Sprogvurdering
• FKO – Temperaturmåling
• Fritvalgsblanketten
• Fritvalgsdatabasen

• MultifunC/MultiReg
• NNTV/Videoportal 
• PALS
• PALS Elevtrivsel
• PMTO
• Projectflow
• TAS/Tilskudsportalen (support til login) 
• Tilbudsportalen
• Tilbudsportalens indberetning
• Ventelistelukning
• VIAS
• VISODEK
• YLS/CMI

 

 Oplever du tekniske problemer, eller har du brug for hjælp til at bruge systemet eller indberetningen, kan du kontakte os på eller tlf.: 72 42 37 59.  Telefonen er åben alle hverdage fra kl. 8.30-11.30 og igen fra kl. 12- 14.

Sidst opdateret 24/02 2017