Forside > Indberetning > Support til indberetning

Support til indberetning mv.

Oplever du tekniske problemer, eller har du brug for hjælp til et system eller en indberetning, kan du kontakte Socialstyrelsens support. Supporten kan ikke svare på faglige spørgsmål, men kan hjælpe med brugen af selve systemet.

Driftsmeddelelser:

Grundet seminar har Socialstyrelsen lukket fredag d. 21 juni

Tilbudsportalen er ikke længere supporteret af Socialstyrelsen, efter systemet er overgået til den nye version per d. 11/6 2019.

For at få hjælp til Tilbudsportalen kontaktes Erhvervsstyrelsen på et af følgende:

Mail: support@tilbudsportalen.dk
Tlf: 72 20 00 35

 

Vi supporterer følgende systemer og indberetninger:

  • Børnehuse
  • De Utrolige År
  • FKO – Sprogvurdering 
  • FKO – Temperaturmåling
  • Fritvalgsblanketten
  • Fritvalgsdatabasen
  • Lovende praksis - support til Måleredskab i Excel
  • MultifunC/MultiReg
  • NNTV/Videoportal 
  • PMTO
  • Projectflow
  • TAS/Tilskudsportalen (support til login) 
  • Ventelistelukning
  • VIAS
  • VISODEK
  • YLS/CMI

Oplever du tekniske problemer, eller har du brug for hjælp til at bruge systemet eller indberetningen, kan du kontakte os på support@socialstyrelsen.dk eller tlf.: 72 42 37 59.  

Telefontider:

Mandag, tirsdag, torsdag, fredag:  9-11 og igen 12-14

Onsdag: 9-12

Sidst opdateret 19/06 2019