Forside > Aktiviteter > Handicap > Indkøb og specialtilpasning af hjælpemidler

Seminar om indkøb og specialtilpasning af hjælpemidler

Seminaret sætter fokus på indkøb og kvalitet af hjælpemidler i Danmark og henvender sig til alle interessenter på området.
Indkøbere, terapeuter, personale på hjælpemiddeldepoter, leverandører og brugerrepræsentanter m.fl.
17 maj
Tid
13:00 - 15:30
Sted
Health & Rehab Scandinavia, Bella Centret, København, lokale C1-M5.
Kontaktperson
Greta Olsson

På seminaret præsenteres udfordringer og erfaringer med udbud set fra flere interessenters side og Statens og Kommunernes Indkøbsservice fortæller om deres kommende indkøbsaftaler for genbrugshjælpemidler. 

Lægemiddelstyrelsen præsenterer deres seneste vejledning om specialtilpasning af hjælpemidler og udstyr efter mål. Og til sidst vil Socialstyrelsen fortælle om nyheder vedrørende indkøbsskabeloner og produktvejledninger på Hjælpemiddelbasen. 

Seminaret er arrangeret af Socialstyrelsen i samarbejde med Dansk Rehab Gruppe. Arrangementet er gratis.  

Tilmelding inden 15. maj 2018 - men man kan også møde op uden tilmelding.

Sidst opdateret 13/04 2018