VIAS

VIAS står for VISOs Administrative Sagsstyringssystem og er et styrings- og dokumentationsredskab i sagsforløbet for vejledende rådgivning og udredning i VISO.

VIAS anvendes til den administrative del af arbejdet med VISO sager og understøtter sagsprocessen. I VIAS kan du bl.a:

  • Læse sagens akter og derefter acceptere at levere rådgivning og/eller udredning.
  • Journalisere sagsakter.
  • Udarbejde og få godkendt budget og leverancebeskrivelse.
  • Logge dit forbrug, som baggrund for betaling for ydelser.

Link til VIAS 4.3

Få adgang til VIAS 4.3 via nedenstående link.

https://viassag.servicestyrelsen.dk

Brug for hjælp - kontakt VIAS-supporten

Har du problemer med adgangen til VIAS eller på anden måde spørgsmål, kan du kontakte VIAS-supporten på telefon 72 42 37 59 eller  

Eller ved at oprette en sag på supportsitet, der fremgår her:

http://socialstyrelsen.dk/indberetning/support-til-indberetning

Sidst opdateret 16/11 2015